fredag den 5. november 2010

Så kom pakken fra ASOS

Hr. Postmand bankede i morges på min hoveddør og i favnen havde han min pakke fra ASOS! Desværre er den blå kjole for stor, jeg vil derfor overveje at sy den ind - orker næsten ikke at sende retur.

I pakken var jo også clutchen fra Pieces, som bare er så fin og helt perfekt til en aften i byen. Hvis jeg havde været rask, skulle jeg helt sikkert ha' været i byen og fejre J-dag! Men istedet bliver det til en aften på sofaen i selskab med manden (der også er blevet syg) og Vild med dans, hvilket bestemt også bliver hyggeligt.


Jeg har taget et par billeder, så I kan fornemme størrelsen. Den lille pung i liberty-stof er faktisk et DIY-projekt, som jeg viser jer senere! God weekend, kære læsere!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er den bare flot og enkel :) Kan bruges til en hver lejlighed.

    SvarSlet
  2. Det var nemlig også dét, at jeg faldt for! ;o)

    SvarSlet

Blog-arkiv