onsdag den 15. december 2010

Støvler for en slik!



Føtex har en masse støvler på tilbud i øjeblikket (også i ægte læder/skind) og udvalget er ret stort. Disse var sat ned fra 299 kr. og kostede mig kun 125 kr.! Det er da et kup af kaliber!

Jeg faldt først og fremmest for snørrebåndene, som faktisk bare er en detalje - støvlerne lukkes nemlig med lynlås (som I kan se på billederne) - men også det lidt slidte look. De er sorte, men tangerer over i det grå!

Jeg har ikke ret meget fladt vinterfodtøj og når det er glat udenfor, så duer det altså ikke med høje hæle og slet ikke, når der også kommer sne og slud! Hvor længe støvlerne holder, er ikke til at vide, men til den pris, betyder det faktisk heller ikke det vilde!

Så kommer du forbi Føtex, så er der gode fund at gøre i deres skoafdeling og penge at spare, hvilket vi jo altid kan lide (specielt her i julen)!

8 kommentarer:

  1. De er super fede med de der snørebånd :-)

    SvarSlet
  2. wow ... awesome boots dear ... kisses from Mexico.

    SvarSlet
  3. J'adore; Ja, ik'? Og den til pris føler jeg mig næsten som en tyv! ;o)

    Angeliq Lipstick and Danielle Blush; Thanks, I love them very much! ;o)

    SvarSlet
  4. Det lyder jo fantastisk, men er du sikker på de er i alle Føtex butikker? Jeg var i min lokale Føtex i Frederiksberg Centeret i mandags, og der var ikke nedsatte sko og støvler...

    Hvis jeg nu vidste tilbuddet var i alle Føtex'er ville jeg gerne tage turen forbi i morgen, men ellers er det måske lidt useriøst af mig at bruge tid på nu hvor jeg har travlt med at færdiggøre bachelorprojektet... :)

    /Mia M
    www.fashionfairytales.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej MiaMaria!
    Jeg er ikke sikker på, at det er i alle Føtex butikker - desværre. Men i min (den i Brønshøj/Husum) er der i mange støvler på tilbud, så det kunne da bestemt godt tænkes, at det gjaldt alle butikker - dog ville det være lidt surt at ta´ forgæves!
    Er du meget ophængt i forhold til opgaven?
    Knus fra mig!

    SvarSlet
  6. Okay, jeg tror jeg kigger forbi når projektet er afleveret.

    Og JA- jeg er meget ophængt. Vi skal være færdige søndag og det ser.. lad os bare sige, travlt ud.
    Det bliver ikke lige det gennemarbejdede projekt jeg havde håbet på det ville blive til inden vi startede, men nu må vi se. Et eller andet skal vi jo nok få afleveret :)

    SvarSlet
  7. Ja, det var en god idé! Det skal bare afsluttes, så du også kan få nydt julen... Jeg oplever faktisk, at mange er utilfredse med deres bachelor-projekt, når det er afleveringstid. Måske er det fordi, at man har arbejdet intenst så længe...? Men ja, I skal nok klare den - du har jo heldigvis et job! *SS*

    SvarSlet
  8. Hvor er de dog fine!! :) Det kan godt betale sig, at kigge forbi Føtex/Kvickly/Bilka - der kan man godt finde fine ting til billige penge!

    SvarSlet