mandag den 11. oktober 2010

En travl mandag!

Så sidder jeg endelig ned og slapper af i sofaen. Min dag startede før kl. 6 i morges (og allerede kl. 7 trampede jeg i pedalerne gennem byen på cykel). Udover klinik, har jeg handlet, været på posthuset, besøgt min morfar på hospitalet, været til yoga og lavet mad (og spist, ej at forglemme). Kan med god samvittighed tillade mig at være træt! I morgen har jeg studiedag, så behøver heller ikke at hoppe i køjen lige med det samme - YEAH!

Hentede på posthuset en pakke fra smartgirl.dk, som indeholdte en tunika fra Vila og de skønneste luffer fra Dixie - en lille foræring fra mig selv!


På posthuset hentede jeg også en kurv, som nu bliver brugt til magasiner og blade. Den kostede mig kun 79 kr., et sandt kup! Kurven står nu i spisestuen, som I her kan se billede af - jeg meget positiv overrasket, havde ikke forventet, at der ville blive så luftigt og lyst, hvilket bare er skønt.


Til aften lavede jeg (igen, igen) pizza, som er en sikker vinder og ganske let at smide sammen... Med en rest kødsovs krævede det blot en pizzabund, som jeg dog ikke selv lavede, peberfrugt, tomater og løg.


Nu vil jeg hygge med en kop kamillethe og lidt blog-læsning inden jeg dratter om af træthed! God aften til jer alle!

3 kommentarer:

  1. Læææækker pizza! Mmm :)

    Og de luffer der, de er fluks røget på min ønskeliste for vinteren.. De emmer jo af norsk ski-hygge, og det er positivt! :)

    SvarSlet
  2. fine handsker. man er træt på sådan en god måde efter en hård dag!

    SvarSlet
  3. Ja, de er lidt fine, ik'? Jeg har planer om at lufte dem i morgen tidlig. De koster desuden kun 80 kr.! *SS*

    SvarSlet