mandag den 4. oktober 2010

Efterårets shoppeliste!

Efteråret, og den dertilhørende kulde, har meldt sin ankomst og min garderobe har en del huller og mangler. Here it goes:
- Strømpebukser
- Leggins
- Strikkede fingervanter (så det er muligt at låse cyklen op uden at fryse fingrene af)
- Lang strikbluse, der kan bruges til strømpebukser
- Tunika/kjole med 3/4 ærmer (skal af hensyn til hygiejne kunne vaske både hænder og håndled)
- Langt tørklæde i strik, der kan holde halsbetændelse på afstand

Har fundet mulige køb hos H&M. Kjole med vidde og trykknapper (179 kr.), strik med mønster (249 kr.), halstørklæde i kabelstrik (129 kr.), leggins (70 kr.), fingervanter i 2-pak (30 kr.) og strømpebukser i rib (70 kr.). Den samlede pris er 727 kr., hvilket jeg bestemt vil overveje!

Blev inspireret af Pernille, som også har gjort garderobestatus i anledning af efterårets komme.

Hvad med jer? Hvad mangler jeres garderobe?

7 kommentarer:

  1. Mangler helt sikkert også strømpebukser. Har set en to-pak i H&M, med to par tykke strømpebukser, et par i sort og et andet i grå, til 129 kr. De ser rare ud. Mangler nok også leggins, der er altid hul i mine :(
    Hm.
    Og ja, kjoler kan man altid bruge. Måske også en jakke?
    Hmm.
    Der mangler så meget!
    - Sarah.

    SvarSlet
  2. Hehe, hvor er du sød, Sarah! Der er også altid huller i mine leggins, det er så irriterende! Jeg mangler egentlig ikke en jakke, men det er kun min fornuft, der holder mig fra at shoppe-amok! *SS*

    SvarSlet
  3. Og lyder super med den 2-pak! Vil jeg helt klart se nærmere på! ;o) Tak for tippet!

    SvarSlet
  4. Hæhæ. Det sker bare altid. Jeg cykler meget, så der går altid hul mellem lårene - not the best place!
    Hmm, jeg mangler egentlig heller ikke en, men.. du ved. Man kan jo altid lige!

    Det var så lidt :)
    Jeg blev selv glad da jeg fandt dem.
    Har dog ikke købt dem endnu, men jeg skal shoppe i København i efterårsferien, så jeg gemmer mine penge!
    Selvom det bare er H&M, så vil jeg hellere købe det i Kbh :D

    SvarSlet
  5. Jeg mangler så meget at tjekke ud hvad jeg mangler her til efteråret. Ved jeg mangler vinterstøvler, men kan ikke finde de rigtige.

    SvarSlet
  6. Jamen jeg mangler rent faktisk det samme som dig, pudsigt nok!

    SvarSlet
  7. God liste :) Jeg synes faktisk det gør det meget overskueligt med sådan en liste... Har du sat beløb på eller er det bare mig der er på budget? :)

    SvarSlet