fredag den 29. oktober 2010

En masse nyt til basisgarderoben!




Der trillede jo SU ind på kontoen i dag, så i eftermiddags tog jeg på shoppetur i Rødovre Centrum. Jeg fik købt en masse basistøj; toppe, strømpebukser, leggins og to bluser i let strik. Dertil købte jeg en oversize bluse fra Vero Moda med gråt/hvidt-mønster, samt et lækkert, lunt og strikket halstørklæde! Jeg har jo mange svagheder, én af dem er øreringe... Jeg ææælsker øreringe! Derfor kunne jeg jo ikke leve uden disse to par fra Pilgrim, kan I nok forstå.

Hvad med jer, piger? Har I været ude og lufte dankortet i dag?

5 kommentarer:

  1. Super fine ting du har fået dig :)
    Jep, jeg fik allerede penge i onsdags. Men jeg har også været ude i dag og købe lidt :)

    SvarSlet
  2. Jeps, jeg har købt noget så spændende som en studiebog... Haps og så var jeg 400 kr fattigere... Lidt irriterende :)

    SvarSlet
  3. Sikke en masse lækre ting! Dejligt at få fornyet basisgarderoben :)

    Og vildt flotte øreringe, synes Pilgrim har oppet sig helt vildt.

    Jeg har kun købt et sæt undertøj idag :)

    SvarSlet
  4. Ih hvor dejlige sager :-) Jeg er helt skudt i øreringene til venstre. Hvor meget måtte du slippe for dem? Ja, det blev til en drikkeyoghurt og et blad ;-)

    SvarSlet
  5. bestemt ikke været ude og lufte dankortet nej..
    Jeg må desværre hive mig selv lidt i ørene.. jeg har altid været god til at bruge ALLE pengene den første dag, og jeg mener ALLE ! så har man altså bare ikke en særlig fed måned? :D kan du følge mig? hehe :D

    SvarSlet