fredag den 22. oktober 2010

Sennepsgul



Jeg har haft ret ambivalente følelser, hvad angår sennepsgul. Jeg har ikke kunne beslutte om farven rent faktisk var smart eller om den lugtede lidt for langt væk af hø og økologi. Trods dette, har jeg alligevel købt et tørklæde i den tvivlsomme gule farve (som i øvrigt er fra H&M).

Jeg tænker, at nøglen til succes ligger i stylingen. Jeg har valgt at kombinere tørklædet med en brun neglelak (denne er fra Chanel - nr. 505). Ligeledes en brun taske fra Friis & Co. Alt i alt varme farver og tone-i-tone og resulatet er jeg ret vild med.

7 kommentarer:

  1. Sennepsgul er et hit! Men når det er sagt ejer jeg faktisk ikke noget i den farve fordi jeg heller aldrig har kunne finde ud af den! Men okay - med brun går det fakisk hen og bliver ret cool! :D

    SvarSlet
  2. Rigtig gode farver sammen. Ville ønske jeg kunne bruge den gule farve, men jeg kommer bare til at se så fesen ud... hmmm men måske man skulle prøve at give det chancen igen.

    SvarSlet
  3. Emilie; Det bliver nemlig ret fedt med brun til! Så må du på jagt efter noget gult! *SS*

    Litzy; Ja, de er ret fine sammen, ikke? Men hvad mener du med, at du ser fesen ud? Dit røde hår gør sig sku´ da godt til gul!

    SvarSlet
  4. Hehe tak - men synes min hud bliver så bleg med gul. Det er dog mange år siden jeg har kastet mig ud i farven, så måske jeg har ændret mening :)

    SvarSlet
  5. Gah, jeg er stadig så bitter over at jeg ikke fik fat i Particuliere :( Men det ser super fedt ud med det gule tørklæde!!

    SvarSlet
  6. Wuii lækre farver:)
    /Gunilla

    SvarSlet
  7. Synes farverne er lækre sammen :) Så hep på det!

    SvarSlet