mandag den 25. oktober 2010

Dagens spise

Jeg er træt, har snot i hele hovedet og hundefryser, hvorfor jeg vælger at blive hjemme fra yoga i aften. Lidt surt, havde faktisk glædet mig - men når kroppen ikke vil, må det jo blive således.

Dagens spise var tomatsuppe med suppehorn. Jeg har ikke den store appetit og vejret er vådt og blæsende, så suppe var næsten ment to be!

Jeg skal bruge aftenen på sofaen i selskab med min dyne og Hr. Ægtemand. Tror, at vi skal se en film og bare hygge. Hvad med jer, piger? Har I spændende planer for denne ugens første aften? Det lød næsten lidt H.C. Andersen-agtigt, hva'?

7 kommentarer:

  1. Afslapning sammen med kæresten. Vi skal se Greys Hvide Verden :)

    SvarSlet
  2. Det lyder sørme også hyggeligt! ;o)

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det bare retro med tomatsuppe og suppehorn. Og generelt længe siden jeg har fået det.... uhmm nu bliver jeg helt sulten :)

    SvarSlet
  4. suppen ser rigtig god ud og det lyder hyggeligt med afslapning på sofaen :)

    SvarSlet
  5. Hehe, du har helt ret!
    Men kender godt det, at man bliver sulten af alle de indlæg med, hvad folks spise! *SS*

    SvarSlet
  6. Ej, jeg får også helt lyst til tomatsuppe!

    SvarSlet
  7. Line; Hehe, kender det godt, når man klikker rundt på forskellige blogs og folk poster foto af deres mad! *SS*

    SvarSlet