lørdag den 30. oktober 2010

Matas

Jeg var jo i Matas forleden, hvor jeg købte disse tre lakker fra Depend! Har ind til videre kun prøvet den brune lak (nr. 188)! Ét lag var dækkende, konsistensen perfekt og farven FLOT!


Ud over neglelakker købte jeg en ny bodylotion og en deo. Jeg har ikke før prøvet Matas' deodoranter, men besluttede mig at gi' det et forsøg - blev måske også en smule fristet af et tilbud! Begge dele er med granatæble-ekstrakt og fugtgivende macadamiaolie (og uden parabener).

2 kommentarer:

  1. Flotte farver, og den brune ser virkelig pæn ud på :-) Jeg har også den bodylotion med granatæble fra Matas, og den er jo herlig :-)

    SvarSlet
  2. Ja, den er virkelig flot på og som sagt, ét lag er dækkende; jeg var egentlig ret imponeret.
    Jeg er også vild med denne lotion - den dufter herligt uden at være for dominerende!

    SvarSlet