mandag den 4. oktober 2010

Weekendens loppefund!

I går gik turen til Amager, hvor der hver weekend - året rundt fra 10 til 16 - afholdes indendørs loppemarked i Den Blå Hal, som har adr. på Amagerbanen 9, 2300 Kbh. S. Jeg havde manden med på slæb, ganske (u)frivilligt! Pladsen var trang og der var langt mellem de sande fund, men trods dette gik jeg langtfra tomhændet derfra! Jeg har helt sikkert planer om at vende tilbage og har I endnu ikke været forbi Den Blå Hal, så kan det varmt anbefales - dog vil det være en fordel ikke at lide af klaustrofobi eller frygten for at smadre andres ting (kender ikke det faglige udtryk for lidelsen, hvis denne overhovedet eksisterer).

Vinateg øreringe til 25 kr.

Mini salt/peber-sæt til 40 kr.

Sølvfad med hank til 60 kr.

Sølvspejl og gammel bibel til 200 kr. (samlet pris)

Gammel ramme med små hjerteudskæringer til 45 kr. Billedet er fra sommerferiens tur til Norge.

5 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig fine ting, men jeg synes godt nok det er dyrt!
    Den blå hal er jo også rigtige kræmmere, altså folk der lever af det og de sælger tit vildt dyrt.

    Jeg vil klart anbefale dig at tage forbi Holte, Gentofte (ved charlottenlund st.), Frederiksberg Loppemarked eller Østerbro (Gunnar Nu Hansens Plads).

    Her er mange flere private, masser tøj og smykker, men også brugskunst - blot til meget billigere penge :)

    Men fine er tingene altså! :)

    /Mia M
    www.life-lust-loveliness.blogspot.com

    SvarSlet
  2. årrrh, salt/peber sættet er jo intet mindre end fantastisk!

    SvarSlet
  3. Fine fund! Især de der små salt/peberbøsser er jeg vild med :)

    Gid vi havde nogle flere loppemarkeder her i byen (af ordentlig kvalitet vel at mærke), det er ret hyggeligt at kigge på..

    SvarSlet
  4. Uhh der må jeg ud en dag. Tak for tippet :)

    Og sikke nogle gode fund du har gjort :) Er helt vild med spejlet og fadet :)

    SvarSlet
  5. rammen er virkelig flot! hvor skal den hænge?

    SvarSlet