søndag den 17. oktober 2010

Nyt fra Friis & Company

Jeg sidder i skrivende stund begravet i studiebøger omhandlende sundhedsfremme og forebyggelse og prøver desperat at få færdiggjort en aflevering. Jeg er træt, hvilket bestemt er selvforskyldt, overnattede nemlig hos en veninde i går og vi kom først i seng kl. 4! Jeg har derfor svært ved at holde koncentrationen og overspringshandlinger kan ikke undgås, hvilket dette indlæg også er et klart bevis på. Dertil genudsendes Grease på TV2, hvilket ikke gør livet som fornuftig studine lettere.

Jeg har for lidt siden afgivet bestilling hos Friis & Company, som både indeholder en klassisk hverdagstaske (hvilke man jo ikke kan få for mange af, vel?), en pung og et par øreringe med svalemotiv. En samlet pris på 493 kr.! Det er slet ikke så tosset!

Jeg vil igen give mig i kast med det faglige, selvom det ikke just er lysten, der driver værket - men derimod frygten for at at dumpe! Håber, at I nyder denne ugens sidste dag? Er jeg i øvrigt den eneste, der synes, at weekenden forsvandt på et nanosekund?

2 kommentarer:

  1. Weekenden gik stærkt, men jeg har ferie. Har du ikke det?

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare heldig... Jeg har desværre ikke ferie og skal endda til intern prøve i denne uge! SUK! Håber, at du får en skøøøn ferie!

    SvarSlet