torsdag den 28. oktober 2010

Jeg BESTOD (og fortjener derfor lidt lækkert, ik'?)

Så er det overstået og ved I hvad? Jeg klarede den! Er lettet og glad. Jeg bliver altid så tæske nervøs, så nu er jeg bare lykkelig for, at det er overstået.

Prøven bedømmes bestået/ikke bestået, så fik ingen karakter - men tilbagemeldingen lød bl.a. på, at jeg havde skrevet en god og velformuleret opgave, at jeg havde en bred viden, at jeg var kommet rundt om alle læringsmål og min fremlæggelse af en videnskabelig undersøgelse både var præcis og relevant.

Jeg har også knoklet for at bestå denne eksamen og synes derfor, at jeg fortjener lidt lækkert. Så her ser I, hvad jeg købte med hjem fra bageren; en flødeskumskage! HAPS! Den er allerede nydt og fortærret!

Jeg var faktisk også et smut forbi Matas og købe lidt, men det viser jeg jer senere! God eftermiddag, tøser! Kan den blive andet end fantastisk?

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke :D

    SvarSlet
  2. Tillykke! Og ja du fortjener den lækre kage, mums den kunne jeg godt fortærre.. Glæder mig til at se hvad du har købt :)

    SvarSlet
  3. Tillykke! Dejligt at det gik godt..

    SvarSlet
  4. Mums det ser godt ud :) Tillykke med opgaven :) Skønt!

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tillykke! :-) Det er så dejligt, når det lykkes :-) Jeg skal selv til eksamen om et par uger.. Uh.. Lækker kage :-)

    SvarSlet
  6. Tak, Piger! ;o)
    Jeres kommentarer varmer!
    God weekend til jer alle.

    SvarSlet