onsdag den 13. oktober 2010

Onsdag aften!

Vejret har været fantastisk hele dagen, det samme gør sig gældende denne aften, som dertil også byder på en smuk solnedgang. Vi må jo nyde de gode dage, førend vinteren vælter os omkuld!

Var lige et smut i Føtex, hvor jeg faktisk fik brugt lidt penge... I denne uge fås 'Blind Gudinde' af Anne Holt med Femina, Ritter Sport har lanceret en ny variant; Napolitaner Vaffel, som jeg glæder mig til at sætte tænderne i. Jeg var udgået for ansigtsskrub (bruger Derma, som i øvrigt også er på tilbud). De små Magrethe-skåle er bare så fine og fås i alle farver; disse er i lilla! Jeg har endnu ikke fundet mascaraen, så prøver lidt forskelligt, giver mig i denne omgang i kast med 'Volume Million Lashes' fra L´Oreal. Håber, at den er go'!

Jeg har en date med TVet og min dyne om ikke så længe - hvad bringer din aften, noget mere spændende end min?

6 kommentarer:

  1. Det har været et fantastisk flot efterår indtil videre, dit billede indkapsler det godt!

    Og så er nederste billede da bare ren selvforkælelse af bedste grad; bøger, blade og chokolade - og så lidt guf til krop og ansigt :)

    SvarSlet
  2. Uh, den lille skål har jeg også, den er så sød :p
    Og din aften er desværre meget mere spændende end min, der står på lektier, lektier og... lektier. Godt det snart er efterårsferie! ;)

    SvarSlet
  3. Jeg er DYBT fascineret af aftenhimlen for tiden! Og ja det er bare om at nyde det! :)

    SvarSlet
  4. Smuk smuk solnedgang.
    Jeg flader også bare på sofaen med laptoppen på skødet :)

    SvarSlet
  5. Trine; Ja, der skal jo være lidt tid til selvforkælelse. Manden er på skydelejr, så må nusse om mig selv! *SS*

    Stine; Ja, skålene er bare så fine! Lyder kedeligt med lektier - kender det alt for godt - så drømmer man næsten om at lave absolut intet og bare glo TV!

    Guapizimo; Det er det nemlig!

    Litzy; Det er nu også hyggeligt 'bare' at dovne den...! ;o)

    SvarSlet
  6. Super flot billede af himlen:-)

    SvarSlet