søndag den 31. oktober 2010

Køb fra ASOS

Nu har jeg sukket efter denne kjole længe, som jeg da også bloggede om her og nu er den på vej til Husum! Jeg manglede faktisk en ny kjole til de kommende julefrokoster, hvor der efter indtagelse af lækker mad i flere timer, stadig vil være plads til vommen uden at skulle suge-maven-ind-og-undlade-al-overfladsisk-vejrtrækning! I kender det godt, ik'?

Udover kjolen er købte jeg et par øreringe, en klassisk clutch fra Pieces og endnu et strikket tørklæde, som jeg faktisk bruger hver dag efterhånden - hvilket, ironisk nok, ikke har været nok til at holde sygdom på afstand.




6 kommentarer:

  1. Lækker clutch! :)
    Jeg leder selv efter en helt simpel, sort clutch, men det er faktisk svært at finde - der er altid noget halløj på :(
    Hvad har du givet for din?

    - Sarah.

    SvarSlet
  2. Godt, du købte kjolen- den er simpelthen SÅ fin :-D Du bli'r en drøm til de julefrokoster!!!
    /Nete

    SvarSlet
  3. Du har nemlig helt ret - den kostede 148 kr. Jeg ved så ikke, hvad den koster i Pieces!

    SvarSlet
  4. Ah, nice. Det var ikke så dyrt!
    Nej, der er den jo sikkert dyrere.
    Men tak :)

    SvarSlet
  5. Super lækre ting :)

    SvarSlet
  6. Nete; Ja, den er nemlig super fin - og tak for den søde kommentar! *SS*

    Sarah; Nej, det er nemlig ikke ret dyrt!

    Lizzie; Hehe - må jo erkende, at jeg er enig! *SS*

    SvarSlet