torsdag den 21. oktober 2010

Endelig!


Det er ikke løgn, at jeg i årevis har ventet på genudgivelsen af Skønheden & Udyret! Har overtalt (læs: tvunget) manden til at se filmen, som ankom med posten i dag og den var lige så fantastisk, som jeg huskede!

Min samling af klassikere er næsten fuldendt - mangler kun Fantasia og Fantasia 2000, som udgives for første gang nogensinde på DVD (og Blu-Ray) til december! Jeg er vokset op med Disney og ser af den grund altid filmene med dansk tale - lidt pudsigt, idet jeg ser alle nyere animationsfilm på originalsprog (for hvem andre end Eddie Murphy kan lægge stemme til Donkey i Shrek?).

8 kommentarer:

  1. Orv jeg er missundelig

    SvarSlet
  2. Åh Disney-klassikerne står også mit hjerte nært, især denne! Man burde købe dem - er imponeret over din samling :D

    SvarSlet
  3. Ej hvor sjovt, har de alle et nummer forneden, eller er det bare noget de har gjort fra det sted du har købt dem?

    SvarSlet
  4. Litzy; Du må gerne låne den... *SS*

    Trine; Ja, de står også mit hjerte nært. Det er også derfor, at jeg ikke kan lade være med at købe dem! ;o)

    Mette; Alle Disney-klassikere har guldnummer... ;o) Har du aldrig lagt mærke til det?

    SvarSlet
  5. Så fedt, at jeg ikke er den eneste på min alder der samler Disney Film.

    Er det de orginale stemmer på Skønheden og Udyret?

    SvarSlet
  6. Ja jeg fik også min med posten og blev overlykkelig! :)

    SvarSlet
  7. Det har jeg overhovedet ikke lagt mærke til, også VHS'erne? (Da der jo ikke fandtes DVD'er dengang jeg var i besiddelse af dem)

    SvarSlet
  8. Ejj, jeg ønsker mig den også til fødselsdag/jul!
    Har heldigvis fødselsdag om 2 uger, så jeg håber :D

    For resten - jeg har altså Fantasia 2000 på DVD?
    Har haft den i en del år efterhånden :o
    Så det forstår jeg ikke.
    Men det bliver godt med en fuldendt samling :)

    - Sarah.

    SvarSlet