onsdag den 20. oktober 2010

Dagens spise




Ind i mellem er det sørme vanskeligt at finde på nye aftensmads retter - jeg synes ofte, at vi spiser det samme igen og igen! Så i dag prøvede vi byg-din-egen-sandwich, som blev indtaget til optakten til Champions League kampen mellem Barcelona og FCK. Fyldet bestod af kyllingebryst i tern, bacon og lidt forskellige grøntsager. Egentlig også en ret god tøm-dit-køleskab-ret! Vi delte et ciabattabrød i to og jeg kunne ikke spise op! I skrivende stund flader vi begge mætte og trætte ud på sofaen.

6 kommentarer:

  1. Det ser rigtig lækkert ud! Sådan en sandwich er godt i ny og næ :)

    SvarSlet
  2. mm looks delicious!

    www.lookslabmx.com

    SvarSlet
  3. Det endte da med at blive et helt fint måltid... jeg var da helt nervøs for dig, da jeg kun så det første billede og troede, at det var det.

    SvarSlet
  4. Uuuuuhm! Det ser lækkert ud! Gid jeg måtte spise den slags brød :)

    SvarSlet
  5. Jeg bliver pænt sulten af at se på denne lækre sandwich.. Tror det bliver det aftenens menu skal stå på herhjemme ;)

    Mette/ fashionnursing.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Tak, piger...!
    Det ville være lidt trist kun at spise grøntsager - tvivler på, at manden ville acceptere det...! *SS*
    Vi spiser ikke ret meget hvidt brød, så ind i mellem går det! ;o)

    SvarSlet