fredag den 15. oktober 2010

Min stakkels hånd...

... er overbelastet! AV, siger jeg bare! For et par år siden faldt jeg over en madres (kan godt afsløre, at det ikke var kønt) og slog håndleddet og siden da, har jeg haft problemer med venstre hånd. Når man sådan er skadet, må man jo være lidt god ved sig selv - derfor har jeg været i H&M, hvor jeg bla. købte disse fine øreringe. Jeg kom også hjem med en strikbluse og et par varme, strikkede tørklæder, som jeg viser jer lidt senere.

Aftenen går med at se 'Vild med dans' og slappe af. Håber også, at I nyder denne skønne fredag, hvad I end bruger den på?

2 kommentarer:

  1. Avs :( God bedring søde

    SvarSlet
  2. Æv æv æv :(
    Kender alt til selv ynk, hos mig er det min venstre albue der driller efter et fald på en cykel.

    Det kan slå mig fuldkommen ud, fordi det er min primær arm.

    God bedring med armen.

    SvarSlet