onsdag den 27. oktober 2010

Jeg har en svaghed for...



... små lysestager! Jeg kan simpelthen ikke lade være med at købe dem, hvilket også var tilfældet i går, da jeg var i Føtex og handle. Det er bare hyggeligt med levende lys - kommer næsten i julestemning.

Jeg skal desuden til eksamen i morgen og er allerede nervøs. Ville sådan ønske, at jeg kunne lære at slapppe lidt af! Jeg har gjort, hvad jeg kunne og så må det briste eller bære - jeg håber nu på sidstenævnte. Så I må meget gerne krydse fingre for Hittehønen i morgen!

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine :) Jeg skal nok krydse fingre!

    SvarSlet
  2. Jeg forstår din begejstring, har det på samme måde med vaser og puder og også lidt med lysestager :)

    Held og lykke med eksamen! Er sikker på det kommer til at gå godt, jeg krydser ihverfald :)

    SvarSlet
  3. Ja, lysestager er bare fantastiske - jeg har det på samme måde med vaser!

    Tak for støtten, piger! Nu er det overstået og jeg er glad!

    SvarSlet