onsdag den 3. november 2010

At gøre sin søster glad...



Har lige pakket denne kasse med en masse tøj til min lillesøster - det meste er fejlkøb eller noget, jeg simpelthen ikke får brugt. Øverst er en grå bluse fra Vila, et stofnet fra H&M, en støvgrøn tunika med knapper fra Ellos, samt et par søde sutsko til den kolde vinter! Så nu håber jeg bare, at hun bliver glad!

Viktoria er altid så flink til at hjælpe, hun ville sikkert heller ikke have noget imod, at jeg kom hende i kassen og sendte hende med til Jylland!

6 kommentarer:

  1. Åh ja, jeg blev super glad, da der kom en pakke fra min storesøster med tøj, blade og slik. God idé :)

    - Vibeke (lillesøster)

    SvarSlet
  2. Wauw - din kat ligner virkelig min! :)

    SvarSlet
  3. Og her sidder lillesøster så med et smil fra øre til øre! Nøj hvor jeg glæder mig til den pakke!
    Og hermed får alle et bevis på at jeg har den bedste søster i verden! Sidste måned fik jeg en gigantisk pose med tøj, sko, smykker og jeg ved ikke hvad.

    Jeg ville heller ikke have noget imod hvis Vicken kom med til Jylland ;o)
    Et kæmpe kys til dig og selvfølgelig også min lille Victoria!

    http://rumlens.blogspot.com/
    Me, Myself & Makeup.

    SvarSlet
  4. Hvor er den lillesøster bare heldig :)

    SvarSlet
  5. Hvor er du bare en god søster :-)

    SvarSlet
  6. Vibeke; Det er lidt sjovt, at storesøstre sådan forkæler små søskende. Man føler nok en form for beskytterlyst! *SS* Men lyder dejligt med sådan en pakke! ;o)

    Annette; Hehe - tak! ;o)

    Lullumut; Min søster elsker, når hun kan arve mine aflagte ting og sager, så det er en glæde at give hende det!

    Rotte; Du ved, at jeg elsker dig!

    SvarSlet

Blog-arkiv