lørdag den 20. november 2010

Weekend

Det er weekend, er det ikke bare skønt? Jeg er home alone, Hr. Ægtemand er nemlig til koncert med Disturbed. Jeg skal bare slappe af og nyde roen, måske se en film?

Tørklædet er forresten nyt - fandt det på tilbud til kun 50 kr. Jeg er vild med farven, der giver både liv og varme i disse kolde måneder.

Hvor er det bare skønt, at så mange af jer er friske på at deltage i første min give-away! Vinderen trækkes på mandag, så I kan stadig nå at deltage!

Hvad byder jeres lørdag af spændende planer?

16 kommentarer:

  1. Vi har i dag været i Ikea og lidt andre butikker. Resten af dagen er gået med at slappe af :)

    SvarSlet
  2. Anonym20/11/10

    Lyder som en skøn lørdag for dig!
    - og self. vil jeg deltage i din super give afway!

    Min lørdag består også bare at afslapning og film!
    Hr. Kæreste er nemlig tilbage på kasernen :( - men skal nyde lørdagen, og få set nogle film, og være lidt usund :( :D.

    SvarSlet
  3. Noget nær min aften, jeg er også alene hjemme :)

    God aften!

    SvarSlet
  4. Det ser dejligt ud.. er det dét fra H&M's herreafdeling? Lækker farve!

    God aften med filmhygge - menuen er den samme her :)

    /Mia M
    www.fashionfairytales.blogspot.com

    PS. Tak for reminder om giveaway! Den havde jeg af ukendte årsager helt overset, men det er da fantastisk.. hvor kunne det være fedt med tre nye lakker.
    Du er så god til anmelde dem, så man bliver jo helt misundelig haha :)

    Håber vi ses den 4./5. i øvrigt ;)

    SvarSlet
  5. Ps. Hvis du ikke ved hvad du skal se i aften og ikke allerede har set True Blood, så start i aften! Du kan se det her:

    http://watch-series.com/serie/true_blood

    Ellers er How I Met Your Mother verdens sjoveste serie (og jeg er meget kræsen):

    http://watch-series.com/serie/how_i_met_your_mother

    SvarSlet
  6. Annette; Det lyder også hyggeligt. I er måske gået i gang med juleindkøbene? ;o) Kunne dog godt forestille mig, at IKEA var proppet med mennesker?

    Fie; Hehe, hvor er du sød! Jeg håber, at du får en god aften med film og lidt usundt! ;o)

    Trine; Årh, jeg håber, at du får en hyggelig aleneaften! ;o)

    MiaMaria; Hvor dejligt, at du også har lyst at deltage! Jeg er jo vild med Essies lakker, så hvad passer bedre til en give-away?
    Tørklædet er faktisk fra Bubbleroom, men måske, at H&Ms herreafd. har noget godt at byde på?
    I må også ha´ en super skøn aften! Ind i mellem er sådan en omgang afslapning bare lige dét, man har brug for!
    Og jep, vi ses helt sikkert d. 4./5.! ;o)
    God weekend! *SS*

    SvarSlet
  7. Det var desværre ingen julekøb, men bare ting til os selv :) Der er mange mennesker alle steder :(

    SvarSlet
  8. Annette; Det er jo også dejligt med nye ting! Ja, hvor kommer alle de mennesker fra? ;o)

    MiaMaria; Haha - jeg ELSKER How I Met Your Mother og har set den både forfra og bagfra... Men har aldrig givet True Blood en chance, så takker for linket! ;o)

    SvarSlet
  9. Ja, jeg ved det virkelig ikke! Synes de skal holde sig væk, når jeg er ude ;)

    SvarSlet
  10. Anonym20/11/10

    Haha tak! Og i lige måde da!
    Må bare tage en løbe tur i morgen, så er det ok med noget usundt :)

    SvarSlet
  11. Arj, jeg er også blevet forladt af manden - han er dog selv den udøvende kunstner!

    Og så tror jeg nok liige, at jeg også lader mig inspirere af MiaMarias links, for hold da op, der er bare ingenting i fjern'eren!

    SvarSlet
  12. Sikke en fabelagtig farve!

    SvarSlet
  13. Tusind tak for dine varme kommentarer :)

    Jeg har brugt min dag på at slappe af og nyde mig selv, da jeg trænger til det. Det er den eneste weekend, hvor jeg har tid til mig selv og lave lige hvad jeg har lyst til, for alle andre weekend frem til Nytår er jeg optaget.

    KHS - www.DenLillaMus.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Rigtig god farve til dig :-)

    Jeg hygger også alene hjemme med blogs og Gossip Girl :-) Har spist pandekager og set Barnaby hos de gamle ;-)

    SvarSlet
  15. Det er altid meget hyggeligt med en aften for sig selv :) Min lørdag har været ret kedelig, sad i en stor bus med min skole fra klokken 7 om morgenen fra Sverige til kl. 17:30 så kom vi til Danmark, og så snart jeg kom hjem hos kæresten, faldt jeg i søvn til klokken halv tolv om aftenen, så det har slet ikke været spændende som din lørdag idag ;)

    SvarSlet
  16. rigtig fin farve! :)

    SvarSlet

Blog-arkiv