søndag den 28. november 2010

Advent

Yes, yes - det er egen kreation!



Så blev det påny den første søndag i advent og et nyt kirkeår begynder! Herhjemme har vi hygget med oppyntning og juledekorationer - samt været hos svigerfamilien til gløgg og mormors hjemmelavede æbleskriver, som bare smagte helt fantastisk!

Vi har ikke ret meget julepynt, men stuerne er alligevel blevet ret hyggelige! Derimod har vi en masse levende lys, hvilket jo også giver lidt ekstra varme - for hold da op, hvor er det koldt.

Håber også, at I har nået at hygge lidt i dag?

3 kommentarer:

  1. Vis din så viser jeg min.. Aj fik da også lige lyst til vise mit hjemmelavet julelys på min blog, efter at havde set din :-)

    SvarSlet
  2. Fin dekoration, jeg har stadig et par dage endnu til at nå at lave en ;)

    Jeg har ikke haft tid til at pynte op idag, så jeg tror måske vi gemmer det til tirsdag eller onsdag hvor det alligevel er d. 1 dec.

    SvarSlet
  3. Solensdanserinde; Hehe... Jeg må da lige kigge forbi og se din så! Hvor hyggeligt! ;o)

    Guapizimo; Nej, det nytter jo ikke, hvis man ikke har tiden. Hyggen ryger ligesom, hvis det skal være stressende og så kan det være ligemeget! Desuden sker der jo intet ved at vente et par dage - jeg er alligevel ved at blive kvalt i julepynt, når vi når 1. juledag! *SS*

    SvarSlet

Blog-arkiv