fredag den 5. november 2010

Nyt fra H&M

Jeg blev (igen) fristet af H&M og nedenstående modtog jeg forleden! Jeg har aldrig ejet et par grønne sko, så nu skulle det være. Det strikkede tørklæde har jeg i 4 farver efterhånden, de koster kun 70 kr. og er super bløde, fnuldrer ikke og er uundværlige i min garderobe. Ballerinaerne skal først bruges engang til foråret, men jeg gemmer dem bare væk indtil da! H&Ms neglelakker er udemærkede og jeg er ret vild med denne lysegrå farve. Den blomstrede taske røg bare med i kurven og øreringe kan man aldrig få for mange af, vel?

Jeg må altså indrømme, at jeg elsker H&M, som manden min i øvrigt kalder Hø&Møg. Min teori er, at han prøver at provokere! Ja, ja - så kan han da selv lave aftensmad!

11 kommentarer:

  1. Hehe, min kæreste mener også at det værste ved Strøget er H&M på Amagertorv. Tsk! Og jeg har ellers lige bedt om en date derinde imorgen, haha!

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tasken er simpelthen bare så fin ! :) Er også ret vild med øreringene ..

    SvarSlet
  3. Åh nej... du faldt i H&M fælden, igen!
    Selv lige efter vores snak om den farlige H&M kontoordning og om faren for at komme til at købe ting man ikke ville have købt hvis man skulle tage pengene op ad pungen.

    Puha, slemme Maria!!

    Når det så er sagt, så elsker jeg de grønne sko, tasken og øreringene helt vildt! ;)

    /Mia M
    www.fashionfairytales.blogspot.com

    SvarSlet
  4. June; Det lyder da som en perfekt date - ind i mellem må de mænd bare stramme sig an.

    Liselotte; Og tasken er faktisk også super fin irl - det er øreringene til gengæld ikke, blev en smule skuffet...

    MiaMaria; Hehe, jeg bestilte nu dette for en lille uge siden, postmanden kom med det i dag! Men jeg er vild med det hele (dog med undtagelse af øreringene).

    SvarSlet
  5. Virkelig fede sko, og ja, H&M er bare elskværdigt;D
    /Gunilla

    SvarSlet
  6. Nårhh... okay. Så er du undskyldt denne gang ;)
    Hvad er der i vejen med øreringene??

    Er det muligt du vil vise et par billeder af skoene på, samt et par billeder af tasken IRL?
    Jeg overvejer selv begge dele, men ikke uden at have set dem sådan rigtigt.. :) Og nu har du jo insider viden. Er skoene en 36 og alm i str.?

    SvarSlet
  7. Det er svært at se på billederne, men stenene sidder på et sort stykke pap, hvilket gør at de virker billige...
    Selvfølgelig vil jeg det - jeg bruger jo str. 37 i H&Ms sko, men de er temmelig store! Tager billeder lidt senere! *SS*

    SvarSlet
  8. Arhh okay.. det kan jeg da godt forstå du bliver skuffet over at opdage.. de ser jo ellers virkelig flotte ud på billederne.

    Arhh... jeg bruger altid 36 i h&m sko, lidt sjovt vi er forskellige der.. :) Perfekt... vil rigtig gerne se lidt billeder :)

    SvarSlet
  9. Årh nogle lækre ting! Er glad for at du skriver det med øreringene - dem havde jeg nemlig kig på.

    SvarSlet
  10. Den taske er så smuk! :)

    SvarSlet
  11. MiaMaria; Ja, billederne snyder meget! Super øv, men til 80 kr. sender jeg dem ikke tilbage! *SS*
    Så snart Vild med dans er slut, tager jeg billeder! ;o)

    Frk.B; Jeg synes virkelig, at de skuffede og at de på ingen måde er 80 kr. værd!

    Quyen; Ja, den er så fin - også irl! *SS*

    SvarSlet

Blog-arkiv