lørdag den 6. november 2010

Vil du se min skosamling?

Jeg har altid elsket sko, men min passion startede for alvor, da jeg var teenager og begyndte at gå i byen. Lige siden har sko (specielt stilletter) haft en helt speciel plads i mit shoppehjerte! Jeg køber ikke dyre sko - handler derimod ofte i H&M, Bianco, Din Sko osv.

Jeg har brugt dagen på at rydde op i min samling og således så mine kasser med sko ud inden jeg gik i gang med at sortere.



Her ser I så resultatet; overskueligt og rart at vide, at skoene er i sikkerhed og ikke bliver ødelagt. Man er vel lidt øm...!






Dette er, som I sikkert også kan regne ud, ikke hele min samling. Jeg har jo også sandaler, balerinaer og støvler!

30 kommentarer:

  1. Ihh! Hvor er de fine:) Hvor har du købt de hvide Chanel-agtige støvletter med hvid sløjfe? De er fantastiske!

    SvarSlet
  2. Waau, hvor har du dog mange sko :-) Og hvor er de flotte! Jeg kan godt li', at du har sorteret dem i farver :-) Har du virkelig plads til alle de kasser? Under sengen? Godt klaret :-) Jeg kan tilmed se, at ikke alle har været taget i brug :-) Du burde jo have et helt walk-in-shoe-closet :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en masse sko :D Hvor har du så kasserne stående

    SvarSlet
  4. Og du har farvekoordineret dem! Det kan min indre OCD rigtig godt lide!

    SvarSlet
  5. WOW! Anede slet ikke at du havde SÅ mange lækre sko! :-O wow!

    SvarSlet
  6. Nøøøøøj for en samling! Hvor er dem på med sløjferne på det øverste billede fra?

    SvarSlet
  7. Fuck du har mange sko ..
    Jeg har 5 par sko.. eller sådan noget :)

    SvarSlet
  8. Tanja; Jeg ved det faktisk ikke, de er købt af en anden blogger... Men kan lige undersøge det!

    Lullumut; Hehe, du kan også lige tro, at jeg har pladsproblemer. Kasserne står stablet i mit garderobeskab - ville dælme være dejligt med sådan et walk-in! SUK!

    Guapizimo; De står i bunden af mit klædeskab (og fylder riiigtig meget).

    Janne; Ja, jeg prøvede... Men jeg fejlede - der er et par blå og et par grå, som står forkert. Overvejer at flå kasserne ud igen! ;o)

    Rumle; Hehe, de har også været gemt væk i mit skab! Er forresten ved at fylde en ny pose med tøj til dig.

    Fuglen; Jeg ved det faktisk ikke, de er købt af en anden blogger - men undersøger det lige...

    HFW; Hehe - ja, jeg har fået skrabet en del sammen! *SS* Men egentlig behøver man jo ikke mere end 5 par! ;o)

    SvarSlet
  9. Uhhh jeg vil nu meget gerne stjæle alle dine lækre sko :D Du er heldig. Er meget kræsen med sko, da jeg ikke synes de mange flotte sko klæder mig :-)

    SvarSlet
  10. Hehe - du skal være velkommen til at låne! ;o)
    Hvilke slags sko har du det bedst i? Jeg ejer fx kun et par sneakers - føler mig ikke tilpas i dem...!

    SvarSlet
  11. De lyserøde på nederste foto til højre er for lækre! De er lige mig ! Hvor er de fra?

    /Mia M
    www.fashionfairytales.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Hold da helt op! :o)
    WAUW, der er en helt del.

    *N.xenia
    www.nxenia.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Ballerinaer er min all-time favourite :-)

    SvarSlet
  14. Ville gerne være i dine sko!
    Men jeg starter lige som fast læser.
    Lækker blog, og tak for kigget på min :) Altid rart med endnu en læser. Velkommen ;)

    - Sofie
    www.ingenide.blogspot.com

    SvarSlet
  15. MiaMaria; Ja, er de ikke bare skønne? De er fra Bianco - hvor jeg altid bruger str. 36 (hvilket egentligt er lidt underligt)...

    N.xenia; Hehe, ja - har efterhånden fået samlet et par stykker...

    Lullumut; Faktisk også min - jeg skal nok lave et indlæg på et tidspunkt med alle mine ballerinaer! *SS*

    Sofie; Hvor er du sød! Tak og velkommen til! ;o)
    Glæder mig til at følge dig fremover!

    SvarSlet
  16. Åååååååååååhhh, GID jeg havde bare halvdelen af dine fine stiletter! De er SMMMKKE!
    /Gunilla

    SvarSlet
  17. Ups: SUMKKE! :)

    SvarSlet
  18. Gunilla; Taark for den søde kommentar!! ;o)

    SvarSlet
  19. Gid det var min samling! :-D De er jo rigtigt fine :-D

    SvarSlet
  20. Hold da op en masse lækre sko du har dig :)
    Har du haft dem alle på mindst én gang? ;)

    SvarSlet
  21. Maiken; Tak, jeg er sørme også glad for den!

    AnnCathrine; Nej, ikke dem alle - men nogle af dem har jeg til gengæld har jeg brugt nogle af dem flere gange...

    SvarSlet
  22. waow du har mange sko. Gid det var mig (selvom det ville skabe pladsproblemer!)

    SvarSlet
  23. Jeg har også pladsproblemer, men elsker jo mine sko - så vælger at leve med et proppet skab! *SS*

    SvarSlet
  24. Årh sikke en masse lækre sko du har :)

    SvarSlet
  25. Tark! Men jeg elsker sko, så hvad kan jeg stille op? Det et jo ikke min skyld, at Gud har skabt mig sådan, vel?

    SvarSlet
  26. Det er vildt. Jeg tror ikke jeg før har set så mange sko før i et blog indlæg. Elsker det! Fedt at vise. Jeg har tænkt over at gøre det mange mange gange før på min egen, men orker ikke af finde dem alle frem :-)
    Tog det ikke lang tid?

    /Chau
    http://magazine.trendsales.dk/blogs/the-tiger-aka-chau

    SvarSlet
  27. Chau; Hehe - jeg har også mange sko (ialt over 200 par). Nu var jeg jo alligevel ved at sortere, så det var faktisk ikke så slemt... *SS*

    SvarSlet
  28. Over 200! Jeg tror ikke engang jeg kan snige mig op på 20 par (incl. alt fodtøj)

    SvarSlet
  29. Hej. :-)
    På dit 6 billede er der et par fede sorte sko(de der står oven over de grønne) og ville høre hvor de var fra. Mangler nemlig nogle stiletter i den stil. :-D

    Hilsen Freja. (www.everysinglestep.dk)

    SvarSlet
  30. Hov - www.everysinglestep.blogspot.com :-))

    SvarSlet

Blog-arkiv