søndag den 7. november 2010

Hvad indeholder din taske?

Jeg har efterhånden set en del indlæg hos forskellige bloggere, hvor de viser, hvad deres taske indeholder - så nu må det være på tide, at I ser, hvad min gemmer på...!

Jeg har ikke fjernet en masse klam skrald eller gamle kvitteringer - af en eller anden grund holder jeg altid orden i min taske. Mine jakkelommer derimod, de fungerer som skraldespand...! Klamt, men sandt og hvorfor ved jeg ikke!

Hvad indeholder tasken så? To pakker Ipren, Derma læbebalm, kosmetikpung, Derma håndcreme, pung (som er af egen kreation), penalhus, FAA-regnjakke (som jeg har mistet etuiet til og derfor bruger en frysepose), kalender, latexhandsker og hånddesinfektionmiddel. Nu slår det mig pludselig, hvor dælen er mine nøgler? Hmm...

10 kommentarer:

  1. Sikkert i lommen med papiraffaldet :D

    Det er gerne der mine ligger, når de ikke er i tasken.

    SvarSlet
  2. Blev for en gangs skyld inspireret af en blog; din ;D så meldte mig straks som læser. :-)

    Knus
    missamalie.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvordan dælan kan du holde opryddet i din taske? Min ligner noget der er løgn ;o)

    SvarSlet
  4. Sasha; Har lige kigget og sørme om du ikke havde ret! *SS*

    Amalie; Årh, tak for den søde kommentar - det varmer virkelig!

    SvarSlet
  5. Fik helt lyst til at købe en masse sko! Haha! :D

    SvarSlet
  6. Hehe... Du kan tro, at jeg kender det! ;o) Du må sige til, at hvis du finder nogle flotte (og billige)!

    SvarSlet
  7. Sabrina; Hehe, jeg ved det ikke... Har enkelte punkter, hvor min indre OCD tager over... Fx. hvad angår orden i taske, penalhus, kosmetikpung, skuffer med undertøj...! Hehe...

    SvarSlet
  8. Haha...

    I told You so - men som du måske har set, så er min taske hellere ikke friholdt for papirssnaks (ej hellere pungen).

    SvarSlet
  9. Skal jeg nok med det samme! :D
    Jeg kan dog ikke bruge pumps :( .. er for tynd, så mine fødder svupper i dem :'( .. er dog på fede-kur, så håber på det snart er til livs :P

    SvarSlet
  10. Sacha; Jep, det har jeg nemlig set - det var også dig, der inspirerede mig! *SS*

    Amalie; Øv, hvor trist. Håber da, at det lykkedes! Det er ikke lykken at være fed, men det er sku' heller ikke lykken at være for tynd!

    SvarSlet

Blog-arkiv