lørdag den 13. november 2010

En kær hårbold








17 kommentarer:

  1. Tak skal du have :)
    Og øv med lungebetændelsen - men se det fra den lyse side, det kan du jo få penicillin mod :)

    SvarSlet
  2. Det er en meget kær hårbold!

    SvarSlet
  3. nuhr hvor er den dejlig...
    Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Anonym13/11/10

    awww hvor er den bare kær!
    Nøj må det være dejligt, have nogle katte at putte med, især når de er så søde! :)

    SvarSlet
  5. Raenne; Ja, det er alle tiders - så kan jeg blive rask! *SS*

    Alexia; Ja, og blød er hun også! ;o)

    Katja; Taark - hun ligger her ved min side og snorker! Hehe...

    Fiebendi; Det er så skønt - og de elsker at putte begge to (også under dynen)!

    SvarSlet
  6. Nååå hun er vel nok skøn. Tænk hvis man selv kunne ligge ligeså afslappet ;o)

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Hold KÆFT hvor er den bare sød, den kat! Kan den overhovedet åbne øjnene? Jeg savner min egen kat, når jeg ser sådan nogle billeder. Hun er 14 år og bor hos mine forældre i Jylland. :)

    God bedring!

    SvarSlet
  9. Hvilken hyggemis!

    Har selv sådan et kræ til at fla'e ud ved siden af mig lige nu :p

    SvarSlet
  10. Anonym13/11/10

    Haha ja, kunne lige forstille mig hyggen i det!
    Jeg er selv ikke et overdrevet katte menneske, men syntes virkelig de kan være så cute!
    Jeg har selv en hund! - hvis du har set Lady og vagabonden så har jeg en lady hund, med lange øre! Der er heller ikke noget bedre at komme hjem til ham, og hygge!

    SvarSlet
  11. Hvad gik der lige galt på billed nr. 2? :P
    Men hvor er den bare dejlig!

    SvarSlet
  12. Hey Piger!

    Tak for de søde kommentarer - lille Viktoria elkser at putte (og helst ovenpå os andre)!

    På billede nummer 2 ligger hun på ryggen og er ved at gå ud af sin pels af dejlighed.

    I skrivende stund ligger hun er ved min side og spinder... SÅ sødt!

    SvarSlet
  13. Nååårh hvor er hun sød, ligner en sand hyggetrold!

    SvarSlet
  14. Hehe - det kan du lige tro, at hun er! *SS*

    SvarSlet
  15. Nååårh.. kan man andet end at elske de pelsbolde?

    SvarSlet
  16. Jeg kan i hvert fald ikke! ;o)

    SvarSlet
  17. Tine; Hov, overså din kommentar...! Forstår sørme godt, at du savner din kat. Man kommer jo til at holde af dem! Men det må også være super dejligt, når du så kommmer hjem? Viktoria her er kun 3 år... *SS*

    SvarSlet

Blog-arkiv