tirsdag den 23. november 2010

New in; Owl Necklace


Min nye halskæde er i læder og fra Pieces!

8 kommentarer:

  1. Hvor er den nuttet :-) Sjovt, jeg har også lige posted en ugle-halskæde, hihi :-)

    SvarSlet
  2. Den er super fin:-) Elsker ugler.

    SvarSlet
  3. Den er lækker!
    Fed kombi af ugle- og læder-trends'ne!:o)

    SvarSlet
  4. Fedt, at den er i læder! Giver et råt look..

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg har også gået og luret lidt på den halskæde, den er ret fin :-)

    SvarSlet
  6. mega fed halskæde !!!
    Er blevet fastlæser :)

    Håber du vil kigge forbi min blog
    www.idaalund.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Ej hvor er den fed!(:
    Jeg er virkelig imponeret over din blog, og meget beæret over at du vil tage dig tid til at læse min:)

    Ha en god dag;)
    //Duus

    SvarSlet
  8. Ja, jeg har (selvfølgelig) også luret lidt på den, da jeg ELSKER ugler. Jeg har dog lovet mig selv, at jeg ikke må købe flere ugler. :(

    SvarSlet

Blog-arkiv