mandag den 29. november 2010

H&M SALE

Som I måske har set, er der i H&Ms webshop sat en masse varer på udsalg! Der kan gøres mange billige fund, hvilket da er lykken her op til jul!

Tørklæde 39,95 kr. - Pumps 99 kr. - Handsker 124,50 kr.

Selvom der var mange lækre ting, endte jeg med kun at bestille et tørklæde med fuglemotiv, et par handsker med nitter, samt et par lilla pumps i imiteret ruskind - jeg har ellers været lidt betænkelig, da jeg frygtede at imiteringen ville se billig ud. Dette var dog slet ikke var tilfældet med de grønne stiletter med sløjfe og peep-toe, som jeg købte for nogle uger siden - så jeg tager chancen!

En anden fordel ved at handle udsalg hos H&M er, at alle varerne er på lager - så leveringstiden er kun et par dage!

4 kommentarer:

  1. Det er ikke alle udsalgsvarer, der er på lager, en af mine kommer først i uge 51 (: Men så kan jeg få sendt ad flere omgange, og nå at putte en masse andre udsalgsvarer i kurven indtil, he he ;)

    SvarSlet
  2. Sikke mange fine ting :-)
    Jeg skal da lige ind og kigge lidt :-)

    SvarSlet
  3. Fine sager du har fundet, jeg faldt også for et par ting! :D

    SvarSlet
  4. uh har handskerne, de er så gode, de er vindtætte så det gør noget ;)

    SvarSlet

Blog-arkiv