lørdag den 13. november 2010

Essie; Silken Cord (Winter Collection)

Når man er syg med lungebetændelse og derfor ikke kan ligge ned, kommer man sørme let til at kede sig. Jeg burde måske lære at sove siddende? Jeg har derfor brugt en del af dagen på at lege med neglelak, heriblandt endnu én fra Essies vinterkollektion; Silken Cord, som er en klassisk rød farve, der vil gøre sig perfekt til de mange kommende julefrokoster.

Som altid er påførelse nem og ét lag er dækkende. Jeg er også godt tilfreds med holdbarheden - generelt skuffer neglelakker fra Essie aldrig!

19 kommentarer:

  1. Anonym13/11/10

    nøøøøj, hvor er jeg misundelig på alle dine fine neglelakker! Men hvilken en slags (mærker) holder længst?

    Knus fie ;)

    SvarSlet
  2. Hej Fie! Du er også nattemenneske! *SS* Altså, jeg er jo hooked på Essies lakker - det er bare kvalitet hele vejen igennem, meeen... De koster jo også en del! Det bedste alternativ er nok Depend eller H&M, som er en helt anden prisklasse!

    SvarSlet
  3. Anonym13/11/10

    Haha ja, det må man sige jeg er! :D Elsker at vende om på døgnet!

    Jeg tænkte bare du var den ultimative neglelakke pige at spørge! :D - og tak!
    Men hvordan holde Chanels ved du det? - for har fundet en farve jeg er vild med! Men når de kun holder 1-2 dage, så er det for dyrt til mig! (;

    SvarSlet
  4. Altså, jeg har selv et par Chanel-lakker, men er ikke blown away, som mange andre her i blogland. Jeg synes, for det første, at lakken er meget tynd og dernæst kræver det flere før det bliver pænt og dækkende. Så til prisen synes jeg ikke, at de er det værd. For de holder ikke bedre end fx. Essies lakker!

    SvarSlet
  5. Anonym13/11/10

    Årh tak for din (nattelige) hjælp!:D - det også svært når der er så mange forskellige mærker og slags og priser! Og når så man ikke lige har hele pungen fuld a penge:D

    SvarSlet
  6. Hehe, det var skam så lidt...! Der er så mange forskellige mærker og vi er jo forskellige, så prøv dig frem! *SS*

    SvarSlet
  7. Anonym13/11/10

    Tak, og det vil jeg så gøre !! :D - i stor stil! :)

    SvarSlet
  8. Hej Maria,
    Så lækker en rød farve - tak fordi du viste den.
    Jeg er enig med dig - har en del af Chanels lakker, men de holder godt nok dårligt - selv med overlak holder de max 2 dage på mig.
    Jeg er gladest for Opi og så kommer Essie ind på en 2. plads.
    Har du prøvet Opi´s lakker?
    God søndag :o)

    SvarSlet
  9. WOW den er pæn :-D

    SvarSlet
  10. Mht. til Chanel har jeg ikke oplevet dem jeg har er tynde, jeg kan ofte nøjes med et enkelt lag, men det er så rigtigt at de desværre ikke holder særligt godt :(

    SvarSlet
  11. Sikke en flot farve! :)

    SvarSlet
  12. Totalt julefrokost-lak, cool :-) Jeg skal da også bare have rød lak på til alle julefrokost festerne :-)

    SvarSlet
  13. Hanne; Ja, den er så flot denne røde! Go' gammeldags rød, det kan man da forholde sig til!Som sagt er jeg er heller ikke så begejstret for Chanels lakker - slet ikke til den pris. Har faktisk ikke prøvet OPI endnu, men det vil jeg da helt sikkert gøre...! *SS*

    Maiken; Ja, den er nemlig så fin!

    Guapizimo; Det var da underligt, men som sagt har jeg kun to lakker fra Chanel, så jeg kan jo bare have været uheldig. En del af Essies lakker skal jo også have mere end ét lag...!

    Frk. Emma; Jep, den er super flot og passer smadder godt til julen! *SS*

    Lullumut; Ja, det tænkte jeg nemlig også! ;o)

    SvarSlet
  14. hvor er jeg glad for at jeg også snart får denne ind af døren, den ser bare så flot ud, glæder mig til også at kunne vise den på min blog :-)

    SvarSlet
  15. Jeg bliver nødt til at spørge sådan en Essie-sagkyndig som dig- altså jeg har lige fået en pink neglelak fra Essie og den skuffer så meget. Det er min første Essie neglelak, og to lag er ikke nok til at dække og alligevel kan man se igennem den. Hm- tror du det er en fejl i selve lakken? :)
    Knus fra mig!

    SvarSlet
  16. Solensfanserinde; Forsåtr godt, at du glæder dig - den er bare SÅ flot!

    VillaVillaKulla; Hmm... Det lyder meget underligt! Har du mulighed for at tage et billede? Jeg synes oftest, at Essies lakker dækker med bare ét lag - at to lag så ikke skulle være nok, lyder underligt... Måske der faktisk er noget galt med lakken?

    SvarSlet
  17. VillaVillaKulla; Kan du prøve at oplyse navnet på lakken, så har jeg den måske - og kan prøve dem, så vi kan sammenligne!

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne sende dig et billed hvis du vil have :) Vil du så ikk sende mig din e-mail adr. til chauchau@ofir.dk :)
    Jo tror jeg har fat i et nr. her - 723 og den er lyserød :) Jeg havde sådan glædet mig til min første Essie neglelak, og så er det bare så irriterende at den er så dårlig :)
    Elsker forresten din røde Essie farve, den er bare flot!

    SvarSlet
  19. Den hedder vist Knockout Pout :)

    SvarSlet

Blog-arkiv