tirsdag den 9. november 2010

Mine parfumer


Jeg har mine parfumer stående på dette spejlfad i soveværelset, som jeg fik i julegave for et par år siden. Mit kendskab til parfumer er ikke værd at skrive hjem om og her ser I min samling, som jeg iøvrigt har holdt mig til i årevis; CK 'One', CK 'Be', Lancome 'Hypnose', The Body Shop 'White Musk', Armani 'White', Chanel 'Chance' og Nina Ricci 'Nina'! Jeg har altid svært ved at finde nye parfumer og kunne godt bruge lidt inspiration!

Se lige Ecco, der altid er frisk på at give en hjælpende pote med!

15 kommentarer:

  1. Rigtig cool blog :)

    http://memyselfandi-bymirela.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Årh, tak Mirela! ;o)

    SvarSlet
  3. Fint med sådan et fad, jeg har kun én kommode jeg kan stille alle mine ting og sager på, så der er desværre ikke plads til sådan et fad.

    Mht. dufte så er min favorit Bvlgari's BVL II, jeg købte min i original udgave billigt over eBay, men altså hvis du ser den i en butik, så prøv lige at dufte til den :)

    SvarSlet
  4. Dejligt med inspiration... Er hermed noteret, så må jeg ud og dufte...! *SS*
    Vi har hver to kommoder i soveværelset, men jeg er allerede i gang med at indtage mandens... Til hans store irritation iøvrigt!
    Hvor står dine parfumer?

    SvarSlet
  5. Jeg er så lige omvendt og har meget svært ved at begrænse mig (også) mht parfumer...

    Jeg har nok omkring 20 forskellige, og de bliver jo slet ikke brugt alle sammen, så jeg synes det er lækkert at du ikke har flere...

    Mine står i en skænk, der har sådan et par små skydelåger i glas, så de stadig kan ses, men ikke bliver støvede :)

    SvarSlet
  6. Smuk bakke... sådan en ville jeg gerne have!!

    Mine favoritparfumer (jeg veksler faktisk bare mellem disse 90% af tiden):

    Laura by Laura Biagotti (den originale lysblå), Britney's fantasy (dufter af slik og candyfloss), Escadas sommerparfumer (de bedste parfumer, der findes og der kommer en ny hver sommer) og tro det eller ej, men Jessica Simpson har lavet en parfume, der hedder "Fancy" som er fantastisk (og billig), ligesom jeg fandt en Paris Hilton parfume i Føtex sat vildt meget ned til 30 kr eller sådan noget - "CanCan" hedder den og er ret god.

    Alle ovenstående dufte udover 'Laura' har det tilfælles at de dufter sødt, næsten så man får lyst til at smage, og overhovedet ikke er konede- det kan jeg ikke lide :)

    Spændende kig i samnlingen :)

    /Mia M
    www.fashionfairytales.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Rigtig fin måde at opbevare dem på, mine står bare i et skab.. Har ikk købt parfume siden jeg fik allergi, og bruger dem kun uden på tøjet for tiden, så ærgrer mig over jeg ikke han have en fin kollektion som din.. Den fra The Body Shop er en af mine favoritter! :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare et fint fad! Det er også meget bedre at have det stående i soveværelset end på badeværelset, hvor der bliver så varmt og mindsker holdbarheden.

    SvarSlet
  9. God ide med et fad - mine parfumer står lidt hulter til butler på et bord.

    Jeg bruger Black Star af Avril Lavigne, Replay, Moon Sparkle af Escada og Red Door af Elizabeth Arden. Hver gang jeg tømmer en, prøver jeg en ny slags. Escada er faktisk den eneste jeg har holdt fast i, fordi de har en ny parfume til, hver årstid!

    SvarSlet
  10. Louise; Ja, det er jo vildt, så meget støv de kan samle... Ihh, vil du ikke vise din samling? ;o)

    MiaMaria; Jeg har nu noteret dine parfumer og vil prøve at gå i Matas og dufte. Jeg kan heller ikke klare, når parfumer er for tunge og for konede, så tror umiddelbart at jeg vil kunne lide dem du bruger! Tak for hjælpen!

    Trine; Hehe, tak! Jeg synes også, at det ser fint ud! Det allergi er bare noget møg (min mand har også allergi)... Jeg er også påpasselig med ikke at sprøjte direkte på huden!

    Annette; Hehe - vi har verdens mindste badeværelse, så der er slet ikke plads til den slags, hvilket jo så er meget heldigt!

    SvarSlet
  11. Vores badeværelse er heller ikke kæmpe, men det tidligere ejer har været så smart at lave nogle hylder ind i væggen. Den ene kommode vi har i soveværelset står der et fjernsyn på.

    SvarSlet
  12. Hypnose er bare den bedste duft :-d

    SvarSlet
  13. Annette; Ja, jeg ville sørme også ønske, at jeg havde noget hylde-væsen på badeværelset! Et TV i soveværelset lyder også lækkert.

    Maiken; Ja, den er nemlig SÅ god!

    SvarSlet
  14. Af pladshensyn er jeg nødt til at have mine parfumer nede i kommoden, så de står slet ikke fremme :(

    SvarSlet
  15. Guapizimo; Ja, okay - sådan er det jo ind i mellem! Men hvilke parfumer er dine yndlings?

    SvarSlet

Blog-arkiv