fredag den 12. november 2010

Second Hand Shop (Jagtvej 199)!

Jeg var i dag et smut forbi jagtvej, hvor genbrugsbutikken 'ChildCare Denmark' har adresse. Her findes et enormt udvalg af pallietkjoler, pelse, læderjakker, skovmandsskjorter, hatte, sko, tørklæder og meget mere! Man kan handle med god samvittighed, da alt overskuddet går til fattige børn i Uganda.

Jeg fik både købt et par støvler, en lille taske og armbånd, hvilket jeg viser jer senere! Der er masser af fristelser og priserne er rimelige, så har du endnu ikke været en tur forbi Jagtvej 199, kan jeg varmt anbefale at aflægge butikken et visit - du vil ikke blive skuffet. Jeg tog et par billeder af det imponerende udvalg, som I kan se her.













I øjeblikket søger butikken frivillige og lyder det spændende, er du mere end velkommen til at kigge forbi og få en snak med Julie, der kan fortælle meget mere om dette! Endvidere fås 50% rabat på alt, når man arbejder som frivillig - hvilket da slet ikke er så tosset.

Endvidere har butikken netop fået en masse nyt tøj hjem, blandt andet en del fra Holland og der vil være derfor være en masse spændende at finde på hylderne! Faktisk er der også en masse lækkert at finde til mændene!

Åbningstider:
Mandag: Lukket
Tirsdag til fredag: 11.00 – 17.30
Lørdag: 10.00 – 14.00
Søndag: Lukket

13 kommentarer:

  1. Eeeeeeej, en masse lækre ting!!! en skam man bor i Jylland :( ellers havde jeg klart været et kig forbi.

    SvarSlet
  2. Kan du fortælle lidt om prisniveauet på de forskellige ting, hvis du lagde mærke til det? :)

    Fx for en kjole, en cardigan, et par støvler etc.?

    /Mia M
    www.fashionfairytales.blogspotcom

    SvarSlet
  3. wow! nice store, here in mexico we havent find that kind of places... good post!

    www.lookslabmx.com

    SvarSlet
  4. Christina; Ja, det er surt... Men til gengæld har I billige loppemarkeder med masser af boligting! *SS*

    MiaMaria; Altså... Det er jo lækre ting, de sælger. Ikke aflagte H&M-kjoler. Og alle tasker er i læder osv. Mener, at en kjole koster 200 kr. Der var nye armyjakker (fra Holland), de kostede 350 kr. Et armbånd 20 kr. Tasken jeg købte (som er i læder) kostede 75 kr. Så det er ikke billigt, men rimeligt. Priserne er bedre end fx butikkerne på Studiestræde!

    AL and DB; Thanks - it sure is a very interesting store! They have many great things!

    SvarSlet
  5. Jeg synes da det er rigtig gode priser- genbrugsbutikkerne på Frederiksberg ligger også nogle gange i det leje - og her snakker vi Røde Kors og Kirkens Korshær!

    Så det er bestemt ikke afskrækkende! Tak for de flotte billeder :)

    /Mia M

    SvarSlet
  6. Sikke nogle fede ting, har faktisk flere gange ville tage forbi.. Tror jeg helt sikkert jeg gør når jeg kommer hjem..

    //Ditte

    SvarSlet
  7. MiaMaria; Hehe - okay... Altså, det er jo også dét med, hvad man forventer. For det er jo ikke loppepriser, men så er hver enkelt ting helt unik og i god kvalitet!

    Ditte; Ja, det burde du - det er en super interessant butik med en masse lækre sager!

    SvarSlet
  8. årrrh, hvis man bare boede i KBH, istedet for nordjylland! :(

    //charlotte

    SvarSlet
  9. Ikke spor sjovt at være helt vild og hive sin bedste ven med derhen (der overhovedet ikke er lige så vild) for at finde ud af at de har lukket om mandagen.. ÆV!... :D

    SvarSlet
  10. Super fedt. Der må jeg bare hen :-) Så lidt guf, jeg må eje, hehe :-)

    SvarSlet
  11. Charlotte; Ja, det er da surt! :o( Men hvis turen går til Kbh. på et tidspunkt, så er butikken klart et besøg værd!

    Charlotte; Ej, for pokker da - det var da antiklimaks, hva'? Har du så ikke været der siden?

    Lullumut; Hehe, ja - det er en skøøøn butik!

    SvarSlet
  12. Jeg må snarest mulig i den genner!!!

    SvarSlet
  13. Sikken et slaraffenland! Der må man da lige forbi. Tak for tippet!

    SvarSlet

Blog-arkiv