søndag den 14. november 2010

Indendørs loppemarked på Remisen (Østerbro)

Trods sygdom, tog jeg en tur til Østerbro, hvor der igen i denne weekend afholdtes indendørs tøjmarked på Remisen. Jeg fik gjort et par gode køb og var ret imponeret over det enorme udvalgt af især tøj, tasker og smykker. Overraskende nok var der ikke ret mange mennesker, hvorfor pladsen ej heller var trang og det var faktisk ganske hyggeligt at gå og kigge på alle de mange ting og sager.

Jeg tog et par billeder - også af dagens fund - som I kan se nedenfor! Jeg kan varmt anbefale loppemarkedet på Remisen, hvor det absolut er muligt at gøre både billige og unikke køb. Søde MiaMaria, der er skribent på bloggen Fashion Fairytales, vil selv samme sted have en stand i weekenden d. 4. og 5. december, hvor jeg helt sikkert vil kigge forbi!

Remisen har adresse på Blegdamsvej 132, 2100 København Ø. Det er næsten ikke til at overse, der hængere nemlig bannere flere steder!

Indgangen kostede 35 kr., hvilket er en smule dyrt. Havde ellers hørt, at entré kun kostede 10 kr. Om der er sket en prisstigning, ved jeg ikke!





Jeg tror faktisk, at det store lokale er en gymnastikssal, hvilket nemlig ville forklare alle de mange streger på gulvet og de blå madrasser, som flere steder står op af væggene. Som I måske også kan se, er der mange stande og der sælges især meget tøj - både fra de billigere highstreet-butikker, som H&M, til dyrere mærkevarer - jeg så blandt andet en masse tøj fra Baum & Pferdgarten og Designers Remix. Der sælges ikke kun tøj til kvinder, men også til både mænd og børn!


To par øreringe (50 kr.).

Armbånd med metaldetaljer (10 kr.).



Helt nye skindhansker med sløjfer (125 kr.).





Flot vintage taske, som er perfekt til skolebrug (175 kr.). Som I kan se, har Viktoria allerede har godkendt den!


Kappe med hætte fra H&M Trend (100 kr.).

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine du fandt :-)
    Din kat ligner godt nok min kat helt vildt meget, hvor er den sød :-)

    SvarSlet
  2. Fine køb! :)
    Jeg har ladet mig fortælle at entreprisen på 35 kr skyldtes at det var et specielt tøjmarked denne weekend, normalt er det 10 kr.

    Men almindeligvis er der også mange tøjstande på alminde markeder der finder sted der.

    På www.markedskalenderen.dk kan man tjekke hvornår markedet på Remisen er der, om der er et særligt tema som i dag, og hvad entreprisen er.

    Fedt du kunne lide det, jeg kunne desværre ikke nå forbi i dag, men glæder mig til at se dig der den 4.-5.
    Og tak for omtalen! :)

    /Mia M
    www.fashionfairytales.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Ej rigtig mange tak min søde navne-veninde :)

    -//Maria :: Laurinebloggen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Wow den kappe ser da for lækker ud!! :D
    /Gunilla

    SvarSlet
  5. Den ser super lækker og hyggelig den kappe :-)

    -Julie
    99dresses.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Dejlige ting du kom hjem med :-) Jeg tror, jeg må derud d.4.-5. december :-)

    SvarSlet
  7. K; Ja, jeg gjorde et par gode kup! *SS* Hvor sjovt, at vores katte ligner hinanden! ;o) Har du billeder af din?

    MiaMaria; Hehe, det er nu gået op for mig, at der er forskel... Bruger ellers selv markedskalenderen.dk! Måske, at det sparsomme fremmøde skyltes at éntreprisen? Jeg glæder mig til at se dig d. 4/5! Og det var da så lidt mht. omtalen! Man må jo give de gode tip videre! *SS*

    Maria; Hehe, hvor hyggeligt med en navneveninde! ;o)

    Gunilla; Den er super blød og så skøn at putte i!

    Julie; Det kan du også lige tro, at den er. Perfekt til årstiden!

    Lullumut; Det skal du da gøre - det er super hyggeligt at gå og glo... *SS*

    SvarSlet
  8. Sikke en sød kat du har :-D
    Den var vidst også ret vild med din taske den er virkelig også flot.

    Vi er faste læser på din blog.
    Tjek vores blog og bliv evt. følger af os ;-)

    /Rikke og Ditte Modekolibrien.dk

    SvarSlet
  9. Er helt forgabt i kappen :)

    SvarSlet

Blog-arkiv