torsdag den 25. november 2010

Egne fotografier på lærred!

I vores stue hænger disse billeder, som alle er fra Hr. Ægtemands udsendelse i Irak! Jeg havde bestilt billederne som en overraskelse kort efter, at han kom hjem og der var ikke et øje tørt! De er alle taget med et digitalkamera med 'kun' 4 megapixel og trods dette, er resultatet så flot! Lærrederne måler 28cm. * 37 cm., men kunne sagtens være lavet større.


Jeg afgav bestilling hos megabillede.dk, der har adresse i Herlev. Fordelen var, at leveringstiden var kort og at jeg selv kunne hente billederne. Dog findes der mange forskellige firmaer - sikkert også nogle, der er billigere. Billederne bliver flotte - så mangler du den perfekte julegave, var dette måske en idé?

6 kommentarer:

  1. Hvor er de billeder fine. Det var godt at finde på, når det ikke er nemt at finde på et eller andet til manden.

    SvarSlet
  2. Vi har fået lavet et par af vores bryllupsbilleder på lærred og er super glad for resultatet! Jeres ser også rigtig gode ud :)

    SvarSlet
  3. Anonym25/11/10

    aj en RIGTIG god idé, har også en selv en masse bileder af kæresten fra kasernen! & hvad skal man give en dreng der siger han har alt?? - så tak for en super god idé! :)

    SvarSlet
  4. Jeg skal faktisk have fremkaldt nogle billeder til julegaver. Har dog fået taget nogle store familiebilleder hos en professionel fotograf :-)

    SvarSlet
  5. KHS; Ja, det er nemlig smadder svært at finde på noget... Kender det alt for godt!

    Frk. B.; Årh, det var da en super idé! Jeg vil da også overveje at få lavet vores bryllupsbilleder sådan... ;o)

    Fie; Ja, det er en super idé! Og mændene synes jo, at det er sejt...! *SS*

    Lullumut; Hvor fedt med familieportrætter! Også en super gaveidé!

    SvarSlet
  6. Kæresten har længe snakket om at vi burde få et af mine billeder op og hænge i stuen... kan bare ikke rigtig tage mig sammen til at finde et ordentligt et at få printet ud... man er vel lidt kritisk :P

    SvarSlet

Blog-arkiv