tirsdag den 30. november 2010

De første julegaver er købt...

Jeg har i dag været en tur i Rødovre Centrum og købe julegaver til familien! Da både min søster, svigerinde og Hr. Ægtemand læser med, vil jeg let glide hen over, hvad de skal ha´! Spændingen skal jo ikke ødelægges, vel?

Min mor får 'Secret Obsession' fra Celvin Klein (parfume), min mormor et sæt nattøj, min morfar en portvin og et par seler, mandens mor får et tørklæde og 'This is it' på DVD, mandens far et par løbesokker fra Falke, mandens farmor trusser fra Sloggi, mandens farfar et par sutsko, mandens mormor 'Miracle' fra Lancôme... Herudover mangler vi at købe gaver til 5 kusiner, et par onkler og min moster!

Er I også gået i gang med at købe julegaver?

6 kommentarer:

  1. Herligt at du har købt julegaver allerede til familien :-)
    Jeg har ikke købt en eneste julegave endnu :-) men det kommer jo nok :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er faktisk færdig med det :) Det er skønt at det er overstået, selvom jeg også elsker at købe dem :D

    SvarSlet
  3. Jeg er slet ikke kommet igang, men skal så heldigvis heller ikke købe til voldsomt mange, men håber da jeg kan få overstået nogle af købene denne uge!

    SvarSlet
  4. Anonym1/12/10

    Hold da op, lyder som om du bare har total styr på julen!
    - Ja jeg havde... hvilket betyder har købt advensgaver til min bror, også var jeg ude og købe julegaver i weekenden... men endte at blive til mig selv! :-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine gaver, du har købt :) Ja, jeg gik i gang for længe siden, men mangler stadigvæk en del.

    SvarSlet
  6. Jeg er så småt gået i gang. Gud, hvor skal I give til mange :-)

    SvarSlet

Blog-arkiv