torsdag den 11. november 2010

Nyt støvlekøb












Hr. Postmand kom i dag forbi med disse støvler, som bare passer mig perfekt. Det er jo altid lidt risikabelt at købe sko og støvler over nettet, men dette var virkelig en succes. Jeg er vild med pelsen, hælen og snørrebåndene! Er du også fristet, kan du hos MiaMaria se endnu flere støvler fra Boohoo til budgetvenlige priser - hun postede nemlig for nogle uger siden dette indlæg.

I ser slet ikke mine hvide ben med strittende sorte hår, vel?

8 kommentarer:

  1. Anonym11/11/10

    nøøj hvor er det flotte!
    Nu bred misundelsen sig!:D

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de fede!! super nice køb :-)

    SvarSlet
  3. Uh de er fine! :) Bestilte du andet fra Boohoo? Jeg kender nemlig ikke til deres kvalitet, og de har nogle ret fine ting :)

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ja, er de ikke bare skønne? Og de er virkelig gode at gå i! Kvaliteten er også i top!

    Jeg bestilte kun disse, så kender ikke til deres øvrige sortiment - desværre, for de er mange lækre ting!

    SvarSlet
  5. Det er nogle fede støvler ;-)

    SvarSlet
  6. Tark - er også super glad for dem! ;o)

    SvarSlet
  7. De er s** da cool c",)

    *N.xenia
    www.nxenia.blogspot.com

    SvarSlet
  8. N.xenia; Ja, er de ikke?

    SvarSlet

Blog-arkiv