lørdag den 27. november 2010

Juleønsker!

Så er min ønskeliste færdiggjort og afleveret til de glade givere! Jeg skal også snart i gang med vores juleindkøb - har på ingen måde temperament til alt for mange stressede mennesker, så må se at komme i omdrejninger! Manden er ikke til megen hjælp, han stresser (om muligt) endnu mere end mig, så lader ham slippe - andet ville jo næsten være dyreplageri! Til gengæld er han yderst hjælpsom, hvad angår indpakning...

Turen går til Skotland (Politikens Forlag) - første sæson af The Vampire Diaries - året julepynt fra Georg Jensen - ur med læderren fra Zola - elektrisk tandbørste - muffinsform i teflon - backgammon - ørestikker fra Chanti - årskort til Tivoli - mascara fra Rimmel (Glam Eyes).

Hvad ønsker I jer i år?

3 kommentarer:

  1. Super fedt ur :-)
    Det er da nogle ret gode ønsker :-)

    SvarSlet
  2. åh, der er så meget..! Jeg ønsker mig (kæmpe) masser af tv-serier til disse kolde dage, en hoptimist, gavekort og nogle fine smykker blandt meget andet ;-) Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme til Skotland! Har du været der?

    http://scentoffashion.wordpress.com

    SvarSlet
  3. J-adore; Ja, er også helt vild med det! ;o) Og det er faktisk ikke ret dyrt! *SS*

    Camilla; Det var da også en masse gode ønsker! Hoptimister er bare så søde! ;o)
    Nej, har ikke været i Skotland - men vi skal afsted til sommer! Og glæder mig SÅ meget! Har du været der?

    SvarSlet

Blog-arkiv