fredag den 19. november 2010

Top 10; Årets mest populære julegaver!

Kelkoo.dk har kortlagt danskernes købeadfærd og på baggrund af dette opstillet en top 10 over de mest populære julegaver, som lyder:

1. IPhone 4.
2. Xbox Kinect.
3. Halo: Reach (Xbox).
4. HTC Desire.
5. PlayStation Move.
6. Call of Duty: Black Ops.
7. Fifa 11.
8. Bakugan Battle Pack.
9. Lego Battles (Nintendo DS).
10. Zhu Zhu Pets Hamster.

Af ovenstående kan jeg kun konkludere, at kvinder får for få gaver! Come on, guys!

Læs mere på TV2 hjemmeside!

12 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne have en iPhone :D

    SvarSlet
  2. Øhm ja, det må være den logiske konklusion. Kan ihvertfald afsløre at jeg 100 % sikkert IKKE får nogen af de gaver!

    SvarSlet
  3. Hahah , jaa det tør siges.

    Men ku nu godt bruge en Iphone :D

    God weekend

    // Liselotte

    www.everyday-couture.com

    SvarSlet
  4. Hej Maria

    Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med at udveksle links :-)

    Svar gerne tilbage på http://petratrier.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Annette; Hehe, jeg har slet ikke fattet dét med smartphones...! ;o) Går jeg glip af det helt vilde? *SS*

    Anne; Hehe, det gør jeg i hvert fald heller ikke!!!

    Liselotte; Sejt, at folk er så vilde med de iPhones...! ;o)

    Petra; Jeg har skrevet til dig! ;o)

    SvarSlet
  6. Min kæreste har en iPhone fra sit arbejde, og jeg er rimelig misundelig. Men jeg har også en gammel Nokia, som jeg er træt af - så er alt andet mere spændende ;)

    SvarSlet
  7. Min konklusion er mere, at folk har for mange penge...

    SvarSlet
  8. Haha ja, hvad er der liiige for kvinderne der? Selvom jeg nu både spiller wii, pc, ps3 og xbox ;-) Jeg har en meget spille-glad kæreste :-)

    SvarSlet
  9. kunne også bruge en iphone 4 men kan give dig ret at de ønsker ikke skriger kvinde lyst... nye sko, en spa behandling, luksus ophold... lyder mere so det:-)

    SvarSlet
  10. fuldstændig enig!
    Hvad sker der for at der er et Nintendo DS spil på listen? Både børn og mænd får for mange gaver, hvilket må skyldes, at vi kvinder er FOR søde!
    Det er i hvert fald den eneste logiske forklaring jeg har. ;-)

    SvarSlet
  11. Ha ha - jeg giver dig ret i din konklusion!

    Min anden konklusion er, at jeg er gammel og utrendy, for jeg fatter ikke, hvad halvdelen af tingene er :-/

    Mvh
    Mette

    SvarSlet
  12. Jeg elsker min iPhone. Det er seriøst den bedste tlf. jeg nogensinde har haft!

    SvarSlet

Blog-arkiv