tirsdag den 4. maj 2010

Derma Eco

Først forleden blev jeg bekendt med denne serie, der åbenbart både er økologisk, svanemærket og har Astma- og allergiforbundets mærke. Jeg er selv storforbruger af Derma Blå og Derma Woman, som jo forhandles i Føtex! Mon denne nye serie også forhandles i supermarkeder? Har I prøvet Derma Eco? Min hud er meget sart og tåler ikke parfume, ligeledes forsøger jeg at undgå parabener - så er ret spændt på denne serie, der indeholder alt fra læbebalm, shampoo og ansigscreme! I kan læse mere her.

6 kommentarer:

  1. Jeg har set nogle af produkterne i Føtex! :)

    Er også selv glad for Dermas produkter, billigt og godt og uden alt muligt crap i.. Dejligt!

    SvarSlet
  2. Jeg er også én af dem med sart hud. Måske det er en man skal prøve? Jeg har lige prøvet en der hedder A-derma, som fås på Apoteket, men den er godt nok fedtet... Åh, det er simpelthen én stor jungle at finde rundt i med alle de cremer! ;(

    SvarSlet
  3. ^ih, jeg har ikke kunnet finde dem i den Føtex, jeg køber ind i. Må bare spørge dernede. (Tak for dine søde beskeder i øvrigt ang. min far!)

    SvarSlet
  4. Jeg har selv købt mine i føtex. :)

    SvarSlet
  5. Uhh - den ser interessant ud :)

    /Maria

    SvarSlet
  6. Jeg må på jagt i Føtex så... ;o)
    Tak for hjælpen, piger!

    SvarSlet

Blog-arkiv