torsdag den 8. april 2010

Nyt køb

Jeg var lige et smut forbi H&Ms hjemmeside og bestilte denne top, som er fra The Garden Collection, i den skønneste koboltblå farve. Jeg har set toppen 'live' i Fields og kvaliteten virkede super fin, så glæder mig til at modtage mit nye køb! Egentlig er toppen også fin i hvid, men min garderobe trænger til farver! Nu mangler jeg bare lidt sol og varme!

Jeg havde ellers besluttet, at jeg ikke skulle bruge flere penge i denne måned, da jeg allerede har overskredet mit budget - men den fine top kostede jo kun 179 kr., så det går nok... Jeg går lidt med tanken om, at skrive alle køb ned, så jeg kan få et reelt overblik over, hvor mange penge jeg bruger hver måned!

1 kommentar:

  1. Hvor den blå dog en fantastisk farve!
    Især når man bliver lidt sommerbrun :)

    SvarSlet

Blog-arkiv