fredag den 23. april 2010

Nyt køb; klassisk lædertaske



Jeg burde ikke, men har altså købt denne skønhed i sort læder, som bliver min tro følger i de kommende måneder. Den er nemlig perfekt til studiebrug; passer til alt, kan tåle slid og er rummelig nok til at indeholde mine bøger og mapper! I tilfælde af tvivl, så er det Hr. Ægtemand, der er afbilledet med tasken i hånden! Købet er gjort hos www.ellos.dk, som også havde tasken i den klassiske lyse kernelæder-farve, men denne er vist udsolgt. Prisen er 699, men med rabatkoden 210902 spares 25% (gælder t.o.m. 21. maj ved køb over 200 kr.). Jeg er allerede i gang med at indrette skønheden, så vi er klar til mandag morgen!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!! :) DEn bliver du helt sikkert glad for :)

    SvarSlet
  2. Rigtig fin taske - lige noget jeg også godt kunne bruge.

    SvarSlet

Blog-arkiv