tirsdag den 20. april 2010

Min dag i billeder





Jeg havde købt jordbær i Føtex, som bare smagte himmelsk - kan slet ikke blive træt af jordbær! Namme nam! Så snart strygebrættet står fremme herhjemme, indtages det lynhurtig af kattene! Generelt tror jeg bare, at det bare skønt at være kat! Jeg var lige i døgnboksen og hente pakke fra Nelly. Jeg havde købt en skjorte, som desværre ikke sad som forventet, så den ryger retur, og så disse pink stiletter, som kan pifte et hvert outfit op! I like! Jeg er dog rendt ind i et problem; plasmangel! Jeg ved simpelthen ikke, hvor jeg efterhånden skal gøre af alle mine sko... Jeg har tre kasser i bunden af mit klædeskab til stiletter og gangskabet er fyldt med skotøjsæsker! Mine støvler ligger hengemt i en flyttekasse i kælderen! Hvad gør I mht. opbevaring af jeres skønheder? Det nye COSTUME dumpede ind af brevsprækken i dag, hvilket er glædeligt idet manden har beslaglagt TVet (han skal jo se fodbold) - så nu er jeg da sikret lidt underholdning!

5 kommentarer:

  1. Mine sko ryger altid ind under sengen i skotøjsæsker, når jeg ikke har plads, men det er måske ikke de mest praktiske :D
    Rigtig fede pink stilletter! :)

    SvarSlet
  2. Det var måske slet ikke så tosset, at benytte pladsen under sengen - det har jeg slet ikke tænkt på!

    SvarSlet
  3. Det er helt sikkert en mulighed :-)

    SvarSlet
  4. Du sender skam bare løs til din højt elskede lillesøster ;o)
    Har også hørt at har tøj i kælderen...
    Jeg vil gerne være rigtig sød ved dig og sige at det må du også gerne sende herhjem! Men så også kun fordi du er dig ;oP

    SvarSlet
  5. Ja, det kunne du tænke dig... *SS*

    SvarSlet

Blog-arkiv