tirsdag den 10. august 2010

Frustration!

Kender I dette scenarie, at man står ved køledisken i Føtex og trods de utallige madmuligheder og en enorm sult, kan man ikke bestemme sig - og da slet ikke finde netop dét, som maven lyster...? Sådan en oplevelse havde jeg i dag og hvad stiller man op? Jeg ender med, i frustation, at hive et eller andet ned fra hylden - bare for at slippe for denne uoverkommelige situation. Netop derfor står menuen i aften på mørbradgryde (I ved, den nemme slags fra Knorr)! Her sidder jeg så på min flade røv og spekulerer på, hvad pokker jeg tænkte på; jeg havde jo lyst til æggekage og må dermed konkluderer, at det gjorde jeg nok slet ikke!

Løsningen er nok at bestemme sig for dagens spise inden man gi'r sig i kast med at købe ind...! Samtidig bliver jeg irriteret på mig selv over, at jeg lader mig hyle sådan ud af rene bagateller... Tag dig sammen, Maria!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar