lørdag den 12. juni 2010

Sex and the City 2

Forleden var jeg i biografen med tre veninder og se Sex and the City 2. Det er jo ingen hemmelighed, at filmen er blevet sablet ned; alle anmeldelser har været dårlige - hvilket da også resulterede i, at jeg ingen forventninger havde. Hvorom alting er, så hyggede jeg mig gevaldigt og grinte da også; især når Samantha grundet overgangsalderen kogte over... Hun har alle dage været for meget, men for netop dét, elsker jeg hende! Filmen er ingenlunde et kunstnerisk mesterværk, men en vaskeægte tøsefilm! Jeg var underholdt hele filmen igennem, men to af mine veninder var ikke helt af samme opfattelse; de gik ud og røg en hurtig smøg efter en times tid! Jeg var nu heller ikke skuffet over, at størstedelen af handlingen udspillede sig i Abu Dhabi; tværtimod - forandring fryder! Når jeg tænker på det utal af film i svingende kvalitet, som jeg hver år fordøjer - så er Sex and the City 2 skam ikke så ringe... Så tøser, vær ikke bange for de dårlige anmeldelser, se I trygt filmen og få jer et par gode grin ved gensynet med de fire skønne piger!

2 kommentarer:

  1. Jeg synes også at den var herlig, da jeg så den i går :)

    SvarSlet
  2. Jeg så den også i går. Jeg synes, den var bedre end den første. Jeg kunne meget bedre lige stemningen og handlingen i denne film. Jeg synes også, at tøserne var mere udholdelige i 2'eren her... så jeg var ikke skuffet :)

    SvarSlet