torsdag den 11. marts 2010

Røven i vandskorpen

Har lige taget testen 'Er du faldet i luksusfælden?' på Womans hjemmeside. Resultatet af min test lyder således; 'Du holder røven i vandskorpen. Du er ikke ligefrem nogen duks, når det kommer til pengesager - men du klarer den. Du ved godt, at du burde sætte dine papirer ind i en mappe, lade være med at impuls-shoppe og sætte noget mere ind på din pensions-opsparing. Du orker det bare ikke lige nu... Du er endnu langt fra fallittens rand. Men på længere sigt er du nødt til at få lidt mere styr på din økonomi, dame!'

Hov, hov - jeg har en meget velorganiseret mappe med alle mine papirer. Det kan dog tænkes, at jeg har tendens til at impuls-shoppe - men til mit forsvar må jeg sige, at jeg i det mindste ser godt ud, når jeg svinger dankortet igen og igen!

Du kan tage testen her, hvis du tør?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar