søndag den 7. marts 2010

OSCAR-TIME!


Så blev det Oscar Night; Amerikas (og muligvis også verdens) største prisuddeling inden for film, som jeg sluger råt hvert år. Den 82'ne Oscaruddeling finder som altid sted i Kodak Theatre i Hollywood. Der er dog en del ændringer i showet i år, blandt andet er 10 film nomineret i katagorien 'Best Picture', hvor det tidligere kun var 5. I år er værterne Steve Martin og Alec Baldwin. Oscarstatuetten er blevet uddelt hvert år siden 1929 og jeg har troligt fulgt showet de sidste mange år. I skrivende stund viser TV2-Film den røde løber med de smukke, kendte skuespillere i FLOTTE outfits!

Jeg elsker galla, glam og gossip og skal tilbringe natten foran skærmen!

Nominerede i katagorien 'Best Picture':

Avatar
The Blind Side
District 9
An Education
The Hurt Locker
Inglorious Bastards
Precious
A Serious Man
Up
Up in the Air

Jeg har kun set 5 af filmene; Avatar, District 9, The Hurt Locker, Inglorious Bastards og Precious. Jeg aner ikke, hvem der vinder denne katagori, men farvoritterne til at vinde er Avatar og The Hurt Locker. Personligt hepper jeg på den stærke Precious!

"And the Oscar goes to"... Ja, det må vi så vente med at se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar