fredag den 23. juli 2010

ASOS-bestilling!

Efter en tur i ødemarken, fortjener jeg lidt nyt til garderoben, ikke sandt? Jeg har netop bestilt disse lækre sager hos ASOS! Jeg købte den militær-inspirerede poncho i navy, som jeg bloggede om her. Derudover købte jeg to tunikaer - begge til sølle 94 kr.; et sandt kup! Jeg har 'a thing' for øreringe og disse to par røg da også i kurven! Så nu må jeg bare vente tålmodigt på Hr. Postmand, som jeg iøvrigt er begyndt at savne! Hehe...

Jeg vender snarligt tilbage med en beretning fra ferien...
Indtil da må I have en fantastisk weekend!

5 kommentarer:

  1. Jeg elsker bare jakken. Hvad har du givet for den? :)

    SvarSlet
  2. Den kostede 385 kr.! ;o)

    SvarSlet
  3. Uhh, det kunne være jeg skulle kigge forbi Asos :D

    SvarSlet
  4. Ville blive rigtig glad for billeder og anmeldelse af jakken når den kommer- overvejede den nemlig så sent som i går aftes, men er lidt i tvivl om hvor praktisk den er.. uden ærmer og sådan... så vil rigtig gerne høre din mening - også omkring hvordan den er i størrelsen :)

    Hvis du gider.. ;)

    /Mia
    www.life-lust-loveliness.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Fede ting og fed blog! :)
    Det kunne være lækkert hvis du ville kigge forbi min blog som jeg deler med en veninde, og smide en kommentar. Du er selvfølgelig og velkommen til at følge den hvis du får lyst ;-) Det ville varme :D
    yummyashell.blogspot.com

    /Sofie

    SvarSlet