torsdag den 11. marts 2010

Fødselsdagsønsker!

Ifølge min kalender har jeg fødselsdag om 14 dage. Så har fundet lidt, som jeg ønsker mig...

Bøger:
- ’En pige i tyverne’ af Sophie Kinsella
- ’Skumfiduser til morgenmad’ af Dorothy Koomson
- ’Daggry’ af Stephenie Meyer
- ’Odds mareridt’ af Dean Koontz

Spinning-øreringe (i guld):
- Spinning, ’Arch’ – 149 kr.
- Spinning, ’Prism’ (clear) – 149 kr.

Tøj og sko:
- Oversize tess i str. M/L
- Ballerinaer med nitter i str. 37 fra H&M
- Sorte leggins i str. M

Andet godt:
- 4. sæson af ‘Two and a Half Men’
- Dameur fra Zola, nr. 514 – 498 kr.
- Årskort til Tivoli – 260 kr.
- Brødkasse fra Notre Dame – 318 kr.

Den flittige læser vil måske opdage, at jeg allerede selv har købt ballerinaerne med nitter. FY, Maria!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar